Traveler på resa

The traveler fick följa med på semester till Öland så nu har det hänt lite i alla fall. Övre delen av framstycket är färdigstickat och det är dags att sticka på bakstycket. Jag stickar fortfarande på det första av två (ganska stora) nystan.

Fortfarande, av någon anledning, ganska tråkig stickning trots det handspunna garnet.