Det har gått lite trögt med vantstickandet denna sommar.


Nu har jag i alla fall plockat fram mina norrskensvantar igen. Önskar att jag stickat vantarna parallellt som jag brukar, nu blir det ju som att börja om.
Det har gått lite trögt med vantstickandet denna sommar.


Nu har jag i alla fall plockat fram mina norrskensvantar igen. Önskar att jag stickat vantarna parallellt som jag brukar, nu blir det ju som att börja om.