Hoppa till innehåll
Marias Garn Logga

Marias garn

  • Mariasgarnbok
  • Kurser
  • Maria
  • Kontakt

Än är det lite sommar kvar

Det har gått lite trögt med vantstickandet denna sommar.

Nu har jag i alla fall plockat fram mina norrskensvantar igen. Önskar att jag stickat vantarna parallellt som jag brukar, nu blir det ju som att börja om.

Publicerat den 3 september, 2025av Maria
Kategoriserat som Okategoriserade Märkt Norrskensvantar, stickning, Vantar, Vantsommar, Vantsommar 2025

Inläggsnavigering

Föregående inlägg

Nytt projekt

Nästa inlägg

Bra resestickning

Marias Garn Logga
Drivs med WordPress.