Nu är vi på väg, Asta till Göteborg och jag lite länge.
Asta visade sig vara en mycket nyfiken liten katt så hon kikade fram både här och där.
Hon luktade på våra blommor och tyckte att det mesta luktade gott.
Att klättra i äppelträdet var roligt…
men tröttande:-)
Tack för alla rara kommentarer om min koftbolero, jag blir verkligen jätteglad:-) Det var nära den fick följa med på semestern, men jag hoppas att jag inte behöver någon så varm kofta.

Tove var där och tipsade om böcker och annat kattvirksinspirerande.
Hon hade med sig ett helt gäng virkade vänner.
Jag påbörjade min andra

SaraLi blev namnet, efter mina tjejer.
SaraLi har alltid huvudet lite på sned då hon är en lite eftertänksam katt.
Innan hon åker vill hon gärna se vårblommorna i vår trädgård.
En vilostund i solen är inte heller fel:-)
Det blev en trevlig och pratig kväll.
Jag virkade på min hjärtekatt som även fick träffa två blivande hjärtekatter;
Jag avverkar virknålar på löpande band, trävirknålar och fast virkande i bomull fungerar uppenbarligen inte. Köpte ny virknål hos
